Nowe logo firmy Bosch Rexroth, zaprezentowane po raz pierwszy na
targach w Hanowerze, podkreśla zakończoną sukcesem transformację
firmy w liczącego się dostawcę rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0.
Od 2016 roku firma Bosch Rexroth podlegała procesowi dogłębnej zmiany –
od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, według której firma Bosch
Rexroth angażuje się przede wszystkim w nowe rozwiązania technologiczne,
wykorzystywanie efektu synergii zarówno na rynku, jak i w obrębie Grupy
Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. Na tę ostatnią
składają się przede wszystkim oprogramowanie i rozwiązania do
automatyzacji oraz połączenia sieciowego. Poza tradycyjnie już mocną
pozycją w dziedzinie hydrauliki przemysłowej oraz hydrauliki mobilnej, firma
Bosch Rexroth została kluczowym dostawcą rozwiązań w zakresie Przemysłu
4.0. Transformacja firmy przynosi efekty: firma Bosch Rexroth stale zwiększa
swoją konkurencyjność i udział w rynku.

„Mobilność naszej firmy wzrasta dzięki wprowadzeniu przejrzystych i
elastycznych struktur organizacyjnych. To przygotuje nas na stawienie czoła
zmianie cyfrowej w świecie, w którym cykle projektowania i produkcji będą
coraz krótsze. Nowa tożsamość marki ukazuje zakończoną sukcesem
transformację firmy całemu światu” — powiedział Rolf Najork, prezes zarządu
firmy. „Nasze pionierskie rozwiązania, które są bezpieczne, wydajne,
inteligentne i cechują się dużą mocą gwarantują sukces. To jest istota
obietnicy składanej partnerom i klientom: „We move. You win.”
Najważniejsze elementy nowego wizerunku marki
Wizerunek marki jest wizytówką firmy. Ostatni raz firma Bosch Rexroth
wprowadzała zmiany w swoim znaku graficznym w 2001 roku. Nowa marka
„Rexroth – A Bosch Company” symbolizuje nowoczesność, niezależność i
elastyczność, a także przynależność firmy do mocnej grupy.
Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth:
wprawianie w ruch.
Nowy projekt logo firmy został specjalnie dostosowany do wymagań
projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje
przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako
symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo „A Bosch Company” odzwierciedla
powiązanie z firmą Bosch.
Czas wdrożenia nowego logo
Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata. Dopóki
nowy firmowy znak graficzny nie zostanie w pełni wprowadzony, będzie
można zobaczyć zarówno stare, jak i nowe logo.

Więcej informacji: www.bosch.pl

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Napisz do nas

Jesteśmy gotowi na kontakt z Tobą. Wyślij do nas wiadomość e-mail, a my odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak tylko będzie to możliwe.

Wysyłanie

©2018 sterowniki.pl

wykonanie selea

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

Create Account